9/3-2011

Har varit väldigt dålig med loggboken, inte bra.


  • 21/2 - Hade handledarmöte med Karin, det kändes bättre än vad jag trodde, även fast jag inte tagit alla foton än, hon visade mig hur man arbetar med RAW-bilder och jag förklarade hur jag tänkte med layouten och visade de foton jag hade.

  • 6/3 - Fotade av en till "kusin-familj", har en till + mamma och pappa sedan är jag helt klar med släkten.

  • På torsdag nästa vecka skall jag fota en av de kompisar som skall vara med.

  • Skall efter att jag skrivit klart detta ringa Lena och bestämma tid, även Ida.

Min tidsplanering har alltså spruckit rejält, mycket beroende på oväntat mycke jobb på Tiki, vilket ledde till att min resa till London inte hjälpte till, men så är det. Min tidsplanering hade ju stor marginal så jag skall nog hinna med det hela ändå. Om det hinner bli en färdig bok med pärmar är inte säkert men det är ju inte det viktigaste.

Karin sa också en viktig sak som gör att det känns lite lättare-. bilder behöver inte vara perfekta som Annie Leibovitz för jag är ingen fotograf, det är inte det det handlar om, så försöker tänka så och tänka på hela projektet med lite "ljusare"  inställning för att inte köra fast och få IG i kursen.

En anna sak är att jag tror jag skall få med Malin ändå. Hon är ju nere i Italien som utbytesstudent och jag 'r lite ledsen att hon inte kan vara med i boken ordentligt, men jag tror jag ska print-screena min datorskärm när vi pratar i Skype och ha med det som ett foto. Haha får se!

Det var allt jag kom på nu!

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0