mindre än en månad

För 3 dagar sedan blev det en månad kvar innan hela projektarbetet skall vara klart.

Min tidsplan är krossad i tusen bitar och jag har fortfarande problem att komma igång.

Jag har nästan alla bilder, och skulle jag inte hinna så skulle det räcka med de jag har.

Jag får se om det hinner bli en bunden bok innan 20 april men boken skall vara klar för att tryckas då iaf.

Mitt stora problem egentligen är att projektrapporten skall göras samtidigt. JAg har väldigt svårt med rapporter, tycker inte om upplägget så jag vill ha ett möte med Karin så att hon kanske kan hjälpa mig att komma igång med den, har en känsla av att jag kommer sitta med den in i sista minuten, har ju en tendens att få skaer gjort när det inte finns någon tid kvar i princip.

Just nu har vi studiedag så jag sitter hemma, har valt ut de bästa bilder på alla som jag har fotograferat och skall nu sitta och redigera dem.
MIn kamera har nåt prblem vet inte om det är den eller jag som gjort någon knäpp inställning men det blir ingen skärpa, och ibland väldigt höga konstraster.

Försöker intala mig själv att prjektet inte handlar om att mina bilder skall se ut som en toppfotograf har tagit dem utan att det egentligen är själva stora projektet som är grejjen.

Har insett att det som jag kommer ha tyckt vara roiligast med detta projekt är att bestämma layouten, skall börja med den så snart jag känner mig nöjd med bilderna och har börjat skriva min små texter till dem. Har i princip hela layouten klar i huvudet, hoppas bara att det inte skall krångla för mycket när jag skall göra den.

Jag skulle behöva ett lov, en vecka där jag inte gör nåting så att jag kan sitta med detta. ÄR så trött nr jag kommer hem efter skolan men piggnar till senare på kvöllen så att jag har svårt att somna, ond cirkel det blir.

Har också läxor i annat.

Jag är väldigt nervös att jag skall få IG på projektkursen, min dröm är ett VG men jag tror jag måste satsa på att iaf få G, det känns så just nu.

Jag reagerar på stress ofta genom att blir som handlingsförlamad, ingen bra kombination.

det var allt just nu

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0