första inlägg, första mötet


Detta är det allra första jag skriver i min loggbok, hur gör man?

Iaf, ska väl berätta vad jag ska göra. Jga har tänkte göra en fotoutställning, eller nåt med foto iaf.
Har haft många ideér i sommar och varit taggad men just nu känner jag mig väldigt oinpirerad, men nu är det sista gången jag säger det, order från handledare! =)

Iaf, jag hade mitt första möte med min handledare Karin i fredags dör jag berättade hur det låg till. Vi prata lite och kom in på den utställning som jag var på i stklhm förra helgen där jag gick på Fotografiska och såg bl.a Annie Leibovitz utställning, där var det ett foto av Johnny Cash och hans familj på en veranda som berörde mig.



Karin kom med en bra idé om att ta den sortens slags foton av familjer/personer som betyder mycket för mig, släktingar och vänner jag vuxit upp med, och jag har nu själv tänkt även nya personer som betyder mycket för mig.
Iaf, jag vill hålla det nära mig själv, uttrycka vad jag är lixom, jag går ju egentligen musikestet men jag har kommit fram till att jag psykiskt inte skulle klara av att ha en konsert men jag vill ändå uttrycka vad jag är.

Vet inte mer vad jag ska skriva, vad skriver man i loggboken Karin? =)

Mitt nästa steg är att fylla i pappret jag fått av Karin, att börja skriva en slags lista på vilka jag vill ta kort på, börja samla mod att fråga folk, börja tänka på praktiska saker och göra något slags tidschema. Puh!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: karin

Fin bild där överst! Du ska skriva när du tänkt något som du behöver komma ihåg- även små enkla saker- och när du gjort ngt. Loggen är dina minnesanteckningar för att du ska kunna skriva rapporten efteråt!

Lycka till!

2010-09-29 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0