ingenting

Ingenting händer för jag gör ingenting.

Hela jag har typ låst mig för det är så mycket, fast egentligen är det inte det.

Detta har hänt med mitt prjektarbete sedan sist:

Jag har frågat Allan, vän till familjen, han har sagt ja.

Jag har bestämmt mig för att inte göra en utställning utan en bok. Då slipper jag stressen och ovissheten om lokal. Man kan tro att det blir mycket enklare, men det är det inte. I en bok blir det fler bilder, har också tänkt ha med lite text, layout.
Skall bara beställa några exemplar, men den skall se ut som om jag hade ett förlag som publicerade den.


Har även gjort en tidsplan, inte så lång eller detaljerad men den säger mig det jag behäver veta.

1. Alla foton skall vara tagna och klara innan sportlovet, senast 25 feburari 2011.
2. Boken skall vara beställd innan vecka 10, senast 7 mars.
3. Skolan vill ha in prjoketrapporten senast 20 april, det är på lovet, min skall vara inlämnad senast måndagen veckan innan lovet.


Något annat var det inte just nu, måste bara komma ur min låsning.

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0