mormor

I fredag hade jag mitt andra möte med min handledare.

Vi kom fram till att jag skall ha en utställning, kände att jag ville ha ett mer konkret slutmål.

Vi kom även fram till att fotona skall vara arrangerade i en naturlig och "vanlig" miljö, det ska se arrangerat ut men i en oarrangerad miljö. Kommer bli svårt!

På det där pappret som jag fyllde i fanns det en fråga om typ vilka problem jag ska lösa, typ. Fattade inte riktigt där så skrev nog lite fel men fick hjälp av Karin:
"Hur gör jag för att nå fram till det resultat jag vill ha?"

Denna vecka skall jag även ta mina första foton, måste komma igång och pröva mig fram om hur jag skall göra allt för att få det så smidigt som möjligt för dem som jag fotar.
Skall därför pröva med mormor först.

Idag ska jag skriva en lista på personer som jag vill ha med!

Gud vad svårt det känns just nu!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0