problem igen

Eftersom att min tidsplan har skitit sig så enormt mycket har jag inte kommit igång med boken ordentligt än. " veckor kvar, hjälp!

Har ju pratat med pappa om vart jag skall beställa och vilket program jag skall använda eftersom att han nyligen har gjort layouten till en bok åt arvika kommun. Men det företag som han tyckte jag skulle använa mig av gjorde inte skräddarsydda böcker och vi har inte hittat nåt ställe än som gör det utan att kosta skjortan  så kanske det inte blir nån bok utav det hela, därför sket vi alla anginva mått och skulle nu starta på boken i exakt mina mått som jag vill ha, men då har han istället glömt bort hur man gjorde så jag får börja med det imorrn istället så att pappa kan lära sig ikväll och sedan lära mig.

Ingenting är pappa fel utan jag bannar mig själv för att jag aldrig kan få mig själv till att börja med saker i tid så att jag slipper stressa!!  BAhh!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0