rapport och texter

Så i onsdags hade jag möte med karin för att jag harn så svårt att komma igång med rapporten, gillar inte skrivformen. Men den måste påbörjas för nu är det typ bara 3 veckor kvar på hela skiten och jag har inte börjat med boken ens.

MEn nu i helgen har jag redigerat klart alla bilder jag tagit och skirvit alla texter. De måste rättas lite ock så men nu är det i princip bara att kötta in allt till en bok!

Kom på att jag inte fotat mamma och pappa än! haha och Allan och sanna! Och malin, måste prata med henne på skype!

Men jag är sjukt stressad nu, mest med projektarbetet men också mycket annat, har aldrig varit så här stressad i längre tid, har till och med fått svårt att somna, vilket är väldigt ovanligt annars.

Jag hoppas verkligen att jag lyckas detta i hamn, annars vet jag inte vad jag gör med mig själv!!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0