projektplan

Sådera, nu har jag fyllt i det där pappret jag fick av Karin. Hittade mina anteckningar från mötet med henne också:
- Symboliskt
- Arvika
- Familjer, yrkesroll
- Verandor, miljöer
- Dag S:s film

hmm, jao vi får väl se, måste skriva min tidsplan och börja samla det enorma mod som krävs för att jag ska våga fråga folk om jag får fota dem.

Vet heller inte hur jag ska göra med dator-delen, min laptop är så fruktansvärt Opålitlig så jag vet inte om jag vågar använda den.

Ibland känns det här projektet alldeles för simpelt, ta kort på folk i deras egna miljöer.
Oftast känns detta projekt så oändligt stort att jag blir alldeles matt, är liksom inte förberred och mogen för sådant här allvar. Men men, det skall nog bli bra detta ändå hoppas jag! =)

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0