boken och rapporten!

I torsdags kunde jag äntligen börja lite smått med boken. SOm sagt så kör jag exakt de mått jag vill ha så får vi se om vi hittar något ställe där jag kan trycka den utan att man blir bankrutt på kuppen. HAr gjort sidmallar så det går ganska snabbt när man väl pillat klart med dem. Nu har jag satt in ALLA texter i boken, de ska trixas lite så att det blir läsbart och så. Tyvärr hade inte programmet jag änvänder det typsnitt som jag från början ville ha men fick ta ett annat nästan lika snyggt. Precis nu skickade jag iväg det första jag skrivit på min rapport, det var dåligt men det var text som karin kan läsa och jag kan få feedback. Skulle ha skrivit rapporten i helgen men fick jobb på olssonsbrygga istället. VIlket jag förövrigt för sent kom på att jag borde sagt att jag inte ville ha något jobb under april då jag har lite att göra med rapport. HAr även en annan inlämmnigsuppgift denna vecka.

Nu när jag började skriva rapporten insåg jag faktiskt att loggboken var sjukt viktig, är sur på mig själv att jag inte gjorde den lite bättre, kändes välidgt meningslöst men nu inser jag varför den är så viktig, man kommer faktiskt inte ihåg alla detaljer så ja, som valigt måste jag banna mig själv för att jag är så lat.

fred ut/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0